From Here To The Great Unknown: A Memoir

Mehr
04 Juni 2024 16:13 #977467 von Charles
From Here To The Great Unknown: A Memoir wurde erstellt von Charles

ISBN: 2928377275853ISBN: 2928377275853Am 15.10.2024 erscheint das 320 Seiten starke Buch "From Here To The Great Unknown: A Memoir" von Riley Keough bzw. Lisa Marie Presley bei der "Random House Publishing Group".

Ankündigung des Verlages:
"Born to an American myth and raised in the wilds of Graceland, Lisa Marie Presley tells her whole story for the first time in this raw, riveting, one-of-a-kind memoir faithfully completed by her daughter, Riley Keough.

In 2022, Lisa Marie Presley asked her daughter to help finally finish her long-gestating memoir. A month later, Lisa Marie was dead, and the world would never know her story in her own words, never know the passionate, joyful, caring, and complicated woman that Riley loved and grieved.

Riley got the tapes that her mother had recorded for the book, laid in her bed, and listened as Lisa Marie told story after story about smashing golf carts together in the yards of Graceland, about the unconditional love she felt from her father, about being upstairs, just the two of them. About getting dragged screaming out of the bathroom as she ran towards his body on the floor. About living in Los Angeles with her mother, getting sent to school after school, always kicked out, always in trouble. About her singular, lifelong relationship with Danny Keough, about being married to Michael Jackson, what they shared in common. About motherhood. About deep addiction. About ever-present grief. Riley knew she had to fulfill her mother’s wish to reveal these memories, incandescent and painful, to the world.

To make her mother known.

This extraordinary book is composed of both Lisa Marie’s and Riley’s voice, a mother and daughter communicating across the transom of death as they try to heal each other. Profoundly moving and deeply revealing, From Here to the Great Unknown is a book like no other—the last words of the only child of a true legend."

Quelle: WaterStones.Com

„Zeit, die man zu verschwenden genießt, ist nicht verschwendet.“ —  John Lennon
Folgende Benutzer bedankten sich: ronb57

Bitte Anmelden oder Registrieren um uns Deine Meinung zu dem Thema mitzuteilen.

Mehr
04 Juni 2024 18:01 #977469 von fronk
Schon krass, wie offensichtlich ihre Mutter aus dem Bild »geschnitten« wurde. Da scheint es eine »Bombenstimmung« zwischen ihnen zu geben …

Haters, go away and hate yourself!

Mehr
04 Juni 2024 18:18 #977470 von Kay65
Das war auch mein erster Gedanke zu diesem Cover. Doch mittlerweile glaube ich, das man ganz bewusst hier nur das halbe Gesicht von Elvis zeigt - Elvis erkennt man ja schliesslich immer noch ganz gut, was wohl aus Marketinggründen wichtig ist - und das von Lisa dann ganz. Priscilla - man möge es mir verzeihen - hat hier mMn auch nichts auf dem Buch Cover zu suchen. Das Buch beleuchtet ja die Dinge aus der Sicht von Lisa. Aber vielleicht interpretiere ich da auch zu viel rein. 

Dieses Bild ist für Gäste verborgen.
Bitte anmelden oder registrieren um das Bild zu sehen.

Mehr
04 Juni 2024 20:00 #977473 von fronk
Ja, aber soweit ich mich richtig erinnere, ist Priscilla ihre leibliche Mutter? Stelle Dir vor, Du würdest ein solches Buch schreiben und so ein Cover-Foto mit nur einem Deiner Eltern verwenden. Was würde der Rest der Familie denken? Zufall … Mutter hat auch nix auf dem Cover verloren … ???

Haters, go away and hate yourself!

Mehr
04 Juni 2024 22:24 #977477 von ronb57
Also, ich klebe mir P.P. - nicht zu verwechseln mit PP

- noch irgendwie ans Cover ran, Innenseite zum Aufklappen.

Folgende Benutzer bedankten sich: fronk

Mehr
04 Juni 2024 23:02 #977478 von Mike.S.
Jedes Hardcover Buch hat einen Schutzumschlag, der im Inneren des Buches weitergeht. Könnte doch sein, dass das Foto komplett ist, wenn man den Umschlag aufklappt. Dann hat man das Bild in voller Größe inkl. Priscilla. Ist immerhin das populärste Foto, ich würde da jetzt nicht soviel hineininterpretieren. 

Folgende Benutzer bedankten sich: Gabi

Mehr
05 Juni 2024 07:03 #977483 von Kay65
Genauso wird es wahrscheinlich sein Mike. 

Folgende Benutzer bedankten sich: Mike.S.

Mehr
31 Juli 2024 22:26 #979275 von Mike.S.
Sometimes the most famous among us are the least known. Join  @RileyKeough  for a one-of-a-kind conversation as she pays tribute to her mother Lisa Marie Presley’s incredible memory with the release of their memoir, FROM HERE TO THE GREAT UNKNOWN. Joined by a special guest in six different cities, Riley will dive into a legendary tale of American royalty, family ties, the highs and lows of fame, love, grief, and the unbreakable bond between a mother and daughter. Comment “BOOK TOUR” and we’ll send you a link to reserve your spot direct to your inbox.

Quelle: Random House Group on Instagram
Folgende Benutzer bedankten sich: glen d., Peacock, Kay65

Mehr
08 Okt. 2024 15:54 #980315 von ronb57
Jamie Kelley (EAP Society) zum Buch:

Mehr
08 Okt. 2024 19:12 #980316 von Deep Blue
Deep Blue antwortete auf From Here To The Great Unknown: A Memoir
Hab das Teil bestellt und es ist schon unterwegs zu mir 🙂 bin gespannt darauf und ich kann Euch dann zeigen ob Priscilla auch auf dem Buchumschlag drauf ist!

Moderatoren: Mike.S.
Wir benutzen Cookies
Die Internetseite verwendet an mehreren Stellen so genannte Cookies. Sie dienen dazu, das Angebot nutzerfreundlicher, effektiver und sicherer zu machen.