FTD - Kritik, Ausblick
- Atomic Powered Poster
- Besucher
2) wenn er nichts mehr hat, einfach nichts mehr veröffentlichen, oder sich auf Bücher etc. verlegen. Denn ohne jetzt zu negativ klingen zu wollen: vieles von dem was FTD so raushaut ist weder inhaltlich relevant (im Sinne von Erkenntnisgewinn), noch dazu geeignet es sich mit Freude anzuhören. Ergo: ausgesprochen fragwürdig, und nichts als dem Andenken des Künstlers gegenüber gleichgültige Geschäftemacherei.
Bitte Anmelden oder Registrieren um uns Deine Meinung zu dem Thema mitzuteilen.
- DumbAngel
- Abwesend
- Forums Mafia
1. FTD will not be closing in 2019
2. The 'Classic Albums" series is nearly complete but there are more to come,
noting 'Aloha' and 'Madison Square Garden' are still to be done.
3. Expanded "complete session tapes" releases are being considered
4. Plenty more soundboards to come
Ich hab den Thread nicht gerade verfolgt, daher weiß ich nicht, ob das alles schon genannt wurde. Sorry, falls dem so ist.
- Atomic Powered Poster
- Besucher
- Earth Boy
- Forums Mafia
- Dank erhalten: 1621
- Atomic Powered Poster
- Besucher
Momentan bin ich noch nicht einmal sicher ob ich mir die Kissin' Cousins hole, was ich aufgrund eines irrationalen Komplettierungswahns eigentlich vorhatte. Aber die CD enthält eben nichts was mich im Mindestens reizen könnte.
- Earth Boy
- Forums Mafia
Die Kissin' Cousins CD habe ich mir zu Weihnachten gewünscht
- Earth Boy
- Forums Mafia
Über die Zukunft von FTD
Ernst schrieb: But we intend to continue for as long as there are fans out there who want the kind of material we put out. And because we've more or less exhausted the Classic Albums series and the obvious compilations of outtakes etc., we're considering doing something a little different. [...] Say, for example, something like a 3-CD set of all the 'Viva Las Vegas' outtakes we have. Projects of that nature that still have outtakes we haven't released before. [...] So testing the waters with such a strong soundtrack as 'Viva Las Vegas' would be a good way to see if such a series would work" [...] We never envisaged returning to any of our previous projects, and it might not work anyway. lt's just an idea at this stage but it would be interesting to know how fans would feel about such releases.
Über MSG und AFH
Ernst schrieb: We'll no doubt get around to doing them at some point but [...] there's nothing we could add to those two albums. Yes, we could possibly include an audience recording of one of the other Madison Square Garden shows, but would that really add any worth to such a release?
Über eine Elvis in Concert Veröffentlichung
Ernst schrieb: It's very unflattering. [...] lt's badly recorded and Elvis'performance is way below par. [...] lt doesn't show him in a good light at all. [...] Plus, it would have to be a 3-CD set - the original album and the two shows. That wouldn't exactly be an exciting release and I know the Estate wouldn't want to sanction it."
Über EOT
Ernst schrieb: l know we've been saying this for a long time now, but there will be a release of the 'Elvis On Tour' stuff at some point. The problem is that so many different organisations are involved. First there's Warner Brothers and the Estate, who own the movie, then there's Sony and then there's ABG (Authentic Brands Group) who own the rights to Elvis' image, name and likeness. Once they all decide to agree on what form it will take, there will be an 'Elvis On Tour' release of some kind, but it will be a mainstream release on the parent label rather than on FTD."
- Alsterläufer
- All The Kings Men
- Dank erhalten: 160
- Earth Boy
- Forums Mafia
Alsterläufer schrieb: Ernst hat gesunde Ansichten zu den einzelnen Punkten.
Absolut. Bedauerlicherweise hat er sehr "ungesunde" Ansichten, was Konzepte angeht.
- Colonel
- Forums Mafia
- Dank erhalten: 313
www.elvis-collectors.com/forum/viewtopic...4199fbbf06b62f7a1427
Dabei fiel mir auf dass wir von FTD z.b von Vegas Season 6 und 15 noch garnix haben während andere Seasons bzw. Touren bereits mehrfach abgedeckt sind..
Hat Ernst davon nix im.Keller (schwer vorstellbar) oder schlicht den Überblick verloren?